RSS

Saturday, February 7, 2009

Tahniah dan terima kasih...

Pada 1-6 Februari 2009 yang lalu, Kelab Debat Mahasiswa Intelektual (DEMI) telah menyertai Minggu JKPP dimana DEMI telah membuka satu gerai menjual makanan buat pertama kalinya dalam sejarah penubuhan DEMI. Tujuan Gerai DEMI ini diwujudkan adalah untuk menambahkan pendapatan Kelab DEMI dan memupuk kerjasama di kalangan ahli selain menambah skil dalam komunikasi dengan pelanggan.

Alhamdulillah, walaupun baru kali pertama membuka gerai, Gerai DEMI mendapat respon positif dari para pelajar UMT. Menu-menu utama yang disediakan adalah Roti Jala, Murtabak Maggi dan Sup Kentang. Manakala menu sampingan yang dijual setiap hari adalah Scallop Ayam, Wedges, French Fries, ‘Cocktail’, Kek Coklat dan Kerepek.

Ramai ahli DEMI yang turun padang dan bersama-sama memerah keringat bagi menjayakan Gerai DEMI ini. Walaupun sibuk dengan tugasan harian, namun sempat meluangkan masa dan memberikan sedikit komitmen terhadap kelab. Terima kasih diucapkan kepada semua. Sekalung peghargaan juga buat Puan Rozita diatas sokongan dan bantuan yang diberikan. Semoga Kelab DEMI terus maju ke hadapan dan menjadi kelab yang cemerlang pada masa akan datang.

1 comments:

Anonymous said...

utk gerai yg akan dtg, sy cdgkn kite jual apa yg pernah kita jual dan yang dpt mberikan untung maksimum dgn modal minimum. contoh scallop, roti jala, potato soup, n coctail.tq